94 електриків Спецтехнологія № 64 30.05.22

 

 

94 електриків  Спецтехнологія  30.05.22

Урок № 64

Тема уроку. Розбивання траси повітряної лінії.

 

      Розбивання траси повітряної лінії включає комплекс робіт з визначення на місцевості проектних напрямків лінії та місць встановлення опор. Траса має бути прокладена на місцевості так, щоб після спорудження лінії забезпечувалися нормальні умови руху транспорту та пішоходів, зручності експлуатаційного обслуговування та ремонту всіх елементів лінії.

  Відстані від опор і проводів до різних комунікацій та надземних споруд наведені у таблиці 1.

 

Таблиця 1.

 

Відстані від опор і проводів до різних комунікацій.

 

№ з/п

Об`єкт зближення

Найменші відстані, м

1

Підземні трубопроводи, каналізаційні труби і кабелі

1

2

Пожежні гідранти, водорозбірні колонки, колодязі (люки) підземної каналізації

2

3

Бензинороздавальні колонки

6

 

   Розбивання траси повітряної лінії починають з визначення напрямку першої прямолінійної ділянки, а потім за цим напрямком встановлюють дві вішки: одну на початку ділянки, а другу на відстані 200-300 м від неї. За отриманим напрямком у місцях розташування опор, зазначених у проекті, встановлюють тимчасові вішки, які візують з кінців ділянки для перевірки правильності розташування їх у створі споруджуваної повітряної лінії, а потім забирають, замінюючи їх пікетними знаками. На кожному пікетному знаку зазначають його номер, а також проектний номер опори, яка буде встановлена в цьому місці. Пікетні знаки встановлюють у центрі майбутніх котлованів.

Котловани під одностоякові й А-подібні опори, які встановлюють вздовж осі лінії, повинні довгою частиною розташовуватися по осі траси, а котловани під А-подібні опори, що встановлюють впоперек  створу лінії, - перпендикулярно до осі траси.

 

Вивчити матеріал та створити конспект.

Викладач                   Максимова Т. В.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

7 МСТУ 27.11.23 матеріалознавство № 6, 7

7 МСТУ 27.11.23 Електротехніка № 6

7 МСТУ технології МСТУ № 9 14.10.22